خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبرداد:

دستگیری متهم متواری محکوم به اعدام در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۸۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از دستگیری متهم متواری محکوم به اعدام در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سلیمان ریاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فرار متهم محکوم به اعدام مرتبط با مواد مخدر از مرکز توانبخشی روانی سینای جونقان دستگیری متهم در دستور کار اکیپ عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با اخذ مجوز قضایی پس از انجام کار اطلاعاتی گسترده و دقیق متهم را که با اسامی جعلی در محل‌های مختلف اقامت می‌کرد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و به زندان شهرکرد منتقل کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین در این عملیات یک فروشنده دیگر مواد مخدر نیز دستگیر و از وی یک گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.
 
ریاحی خاطرنشان کرد: این سوداگر مرگ که به اتهام حمل و نگهداری 5 کیلوگرم هروئین به اعدام محکوم شده بود و در زندان شهرکرد به سر می‌برد با اجرای سناریو تظاهر به دیوانگی از زندان شهرکرد جهت مداوا به مرکز توانبخشی روانی جونقان منتقل شده بود در فرصتی مناسب از این محل متواری و اقدامات مجرمانه خود را از سرگرفته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز