خبرگزاری کار ایران

مصطفی حبیبی خبر داد:

جزییات قتل در ساختمانی جنب کنسولگری ترکیه در ارومیه/ کشف دستگاه‌های پیشرفته چاپ اسکناس

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۶۶۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: بر اثر تیراندازی در یک ساختمان در شهرستان ارومیه ۲ نفر به قتل رسیدند و قاتل متواری است.

به گزارش ایلنا، مصطفی حبیبی در این‌باره اظهارداشت: بر اثر تیراندازی در یک ساختمانی جنب کنسولگری کشور ترکیه در ارومیه ۲ نفر به قتل رسیدند که با ورود دادستانی دستور قضایی برای دستگیری قاتل صادر شد و پیگیری در این‌باره ادامه دارد.

وی افزود: این حادثه ۱۵ بهمن‌ماه سال‌جاری ساعت ۱۳:۵۰ در ساختمانی که ظاهراً موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور بوده رخ داده که در اثر آن یک نفر به قتل می‌رسد و نفر دوم نیز مصدوم که بعد از اعزام به بیمارستان فوت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این حادثه قاتل بعد از مثله کردن مقتول متواری شده، ادامه داد: بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه و عوامل انتظامی و آگاهی در محل حاضر شده و صحنه قتل را بررسی کردند.

وی، گفت: در بررسی‌ها کنار محل کار مقتول اتاقی با دستگاه‌های پیشرفته چاپ اسکناس وجود دارد که تعداد ۵ هزار و ۲۲۸ قطعه اسکناس جعلی ۵۰ هزار تومانی(۲۶۱ میلیون و ۴ هزار تومان پول ایرانی) و تعداد ۵ هزار و ۸۲۵ قطعه اسکناس جعلی ۲۵ دیناری کشور عراق(۱۴۵ هزار و ۶۲۵ دینار عراقی جعلی) کشف و ضبط شد.

حبیبی در پایان بیان کرد: آلات جرم پس از توقیف به آگاهی منتقل شد و دستور قضایی برای دستگیری قاتل نیز صادر شده و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز