خبرگزاری کار ایران

با پیگیری نماینده مجلس انجام شد

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای ورزش لامرد و مهر

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از اخذ قریب به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش با پیگیری های علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس خبر داد.

به گزارش ایلنا از شهرستان مهر، صبح امروز (18بهمن ماه) کلنگ مجموعه ورزشی شهدای صنعت نفت با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در شهرستان مُهر استان فارس به زمین زده شد. 

محسن امیریان مدیر نظارت بر طرح های عمرانی نفت خیر کشور با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: وزارت نفت پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی اقدام به احداث یک مجموعه ورزشی در این شهرستان کرده است که این مجموعه ورزشی شامل چندین سالن ورزشی مجهز و یک استخر بزرگ با استانداردهای بین المللی ظرف مدت کمتر از دو سال احداث شود.

وی تصریح کرد: نمیخواهیم بر سر این مردم منت بگذاریم اما دو مجموعه بزرگ ورزشی صنعت نفت در لامرد و مهر در حال ساخت است که خواهش میکنم از وزیر ورزش و مدیر کل ورزش برای این مجموعه برنامه داشته باشند.

در ادامه کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز با تقدیر از وزارت نفت در مشارکت در ساخت این پروژه ، گفت: علاوه بر این پروژه امروز ما شاهد احداث ده‌ها پروژه دیگر در سطح استان با مشارکت وزارت نفت هستیم.

وی با بیان اینکه ۷ و نیم میلیارد از این پروژه را ورزش و جوانان تامین خواهد  کرد ، اظهار داشت: این مجموعه شامل استخر و یک مجموعه کامل ورزشی است و و یک پایگاه قهرمانی هم در این مجموعه احداث خواهیم کرد و ان‌شاا در دهه فجر سال آینده شاهد افتتاح قسمتی از این مجموعه باشیم.

در ادامه کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ، پروژه مجموعه ورزشی شهدای صنعت نفت را یکی از پروژه های بزرگ ورزشی جنوب فارس دانست و به نمایندگی از شرکت ملی گاز و مجموعه وزارت نفت تشکر کرد و گفت: آقای علوی نماینده محترم مردم در مجلس در حوزه ورزش کمک های زیادی کردند و قریب به  ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه ورزش شهرستانهای لامرد و مهر اخذ کردند.

وی با بیان اینکه این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، سالن چند منظوره و مجموعه اقامتی ، جاده سلامت و… است ، گفت: در برنامه ششم توسعه یک‌نگاه ویژه ای به حوزه ورزش شده است و امیدواریم بتوانیم از محل ارزش افزوده در توسعه مجموعه های ورزشی گام برداریم.

در ادامه رضادوست رئیس برنامه ریزی مشاور امور زنان وزارت نفت ضمن تشکر از همراهی و همدلی مسئولان در توسعه این منطقه گفت: این مجموعه ورزشی نقش بسزایی در ارتقاء سلامت بانوان خواهد داشت و باید مدیران حوزه ورزش برنامه ریزی کنند تا مربیانی در رشته های مختلف ورزشی آموزش دهند تا در زمان بهره برداری از این مجموعه فعالیت کنند.

رضادوست اضافه کرد: پیگیری ارتقاء سلامت بانوان از اولویت های امور بانوان وزارت نفت است و تاکید بر آن داریم که فرصت هایی را فراهم کنیم که که خانواده ها باهم ورزش کنند.

آیین کلنگ زنی مجموعه ورزشی شهدای صنعت نفت در شهرستان مهر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با حضور سیدمحسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ، ابدالهی دهدزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان،  رحیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ، پاداشی مشاور امور زنان شرکت ملی گاز ایران ، رضادوست رئیس برنامه ریزی مشاور امور زنان وزارت نفت، امیریان مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز کشور، کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس ، دستغیب مدیرکل بانوان استانداری فارس، موسوی فرماندار مهر و جمعی از ورزشکاران و مسئولان محلی برگزار شد.

کد خبر : ۵۹۱۵۹۸