خبرگزاری کار ایران

ملاقات 174نفر از شهروندان جنوب استان با رئیس کل دادگستری کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۵۸۴

مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری کرمان گفت: یدالله موحد نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان به همراه جمعی از معاونین در سفر دو روزه به جنوب استان به مشکلات حقوقی و قضایی 174 نفر از شهروندان رسیدگی ودستورات قضائی مقتضی را صادر نموده اند.

محمد بصیریان در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت:در این ملاقات مردمی که از ساعت 8:00 صبح امروز تا ساعت 13:00به طول انجامید آقایان اسلامی معاون منابع انسانی- شفیعی رئیس حفاظت و اطلاعات- مبشری، معاون قضایی و مسئول نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان و امیری مدیرکل زندان های استان، نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان را همراهی نمودند.

مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: در این ملاقات که در دادگستری شهرستان جیرفت برگزار شد به مسائلی از قبیل مشکلات مربوط به زندانیان ،تبدیل قرار ، اعسار و تسریع در رسیدگی پرداخته شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.

بصیریان خاطرنشان ساخت: این قبیل رفتارها نشانه خدمت بی‌منت و تکریم ارباب‌رجوع است و دراین راستا از سفر 230 کیلومتری شهروندان به مرکز استان و اتلاف وقت آنان جلوگیری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز