خبرگزاری کار ایران

آوایی در خرم‌آباد خبر داد:

نظارت بر قیمت‎های بازار در آستانه سال جدید با ایجاد گشت‎های مشترک

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۳۲

وزیر دادگستری گفت: درباره نظارت بر قیمت‎ها در آستانه سال جدید نیز این سازمان همچون سال‎های گذشته با برنامه گشت‎های مشترک و تقویت مجموعه در ایام نوروز بر بازار نظارت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، سید علیرضا آوایی در حاشیه بهره‎برداری از ترمینال برون استانی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کشور با مشکلاتی از قبیل بیکاری، خشکسالی، تعطیل شدن برخی مراکز صنعتی در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب با شدت کم و زیاد مواجه هستیم که نیاز به همت جدی مردم و مسئولان برای رفع آ‎ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: کنار این مشکلات ظرفیت‎های بسیار بزرگی نیز مانند منابع انسانی بسیار خوب، ملت بزرگ و نظام مردمی و مستقل، رهبری بزرگ و فرهیخته داریم.

آوایی تصریح کرد: امروز بیش از همیشه نیازمند به برادری و باهم بودن هستیم؛ وقتی می‎گوییم ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب به معنای این نیست که نواقص و اشکالات را قبول نداریم. امیدواریم با همکاری ملت و دولت و رهبری هر روز به جایگاه واقعی خود نزدیک‎تر شویم.

وزیر دادگستری درباره قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: تمامی بخش‎های کشور در این راستا تعامل دارند و در نهایت پرونده‎هایی تشکیل می‎شود که برخی از آنها برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‎شوند. این پرونده‎ها مهم و با جرائم رقم بالا هستند که نیازمند دقت کامل برای ادامه مبارزه و برخورد با قاچاقچیان است.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی از تمام ظرفیت‎های قانونی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده می‎کند، افزود: درباره نظارت بر قیمت‎ها در آستانه سال‌جدید نیز این سازمان همچون سال‎های گذشته با برنامه گشت‎های مشترک و تقویت مجموعه در ایام نوروز بر بازار نظارت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز