خبرگزاری کار ایران

کمک ۶ میلیارد تومانی کمیته امداد در ساخت و بهسازی مسکن مددجویان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۷۴

مدیرکل کمیته استان زنجان گفت: ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب ساخت، تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل منابع داخلی این نهاد و کمک های خیران از ابتدای امسال تاکنون هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان هدایت صفری  با اشاره به فعالیت های کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن، ادامه داد: تامین مسکن یکی از پیچیده ترین و مهم ترین موضوعات مورد توجه جوامع مختلف است و این پیچیدگی در اقشار ضعیف و نیازمند جامعه به جهت اینکه مسکن از اقلام پرهزینه سبد خانوار است نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه تامین مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از اولویت‌های اصلی این نهاد است، افزود: از ابتدای امسال تا کنون دو هزار و 467 خدمت مسکن توسط کمیته امداد استان زنجان به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ابراز کرد: از مجموع خدمات مسکن ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دو هزار و 30 مورد درقالب تعمیرات کلی و جزئی، ساخت 183 سرویس بهداشتی و خرید یا ساخت 254 مسکن بوده است .

وی با اشاره به اینکه از مجموع مسکن ساخته شده یا خریداری شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال 173 مسکن در ایام دهه فجر به بهره‌برداری رسیده و تحویل جامعه هدف این نهاد شده است، خاطرنشان کرد: 81 واحد مسکن مددجویی نیز در حال ساخت یا مرحله اتمام است که برنامه ریزی شده است تا پایان امسال تحویل خانوارهای مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان شود.

صفری ادامه داد: حدود شش میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب ساخت ، تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل منابع داخلی این نهاد و کمکهای خیران از ابتدای امسال تاکنون هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز