خبرگزاری کار ایران

با حضور مردم و مسئولان محلی؛

2 باب کلاس درس خیرساز در شهرستان زرند افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۲۹۷

به مناسبت دهه مبارک فجر دو باب کلاس درس خیرساز در دبستان دخترانه صدیقه رودباری بهاآباد شهرستان زرند با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کرمان، حبیب الله خنجری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند در حاشیه این مراسم  با  قدردانی از  اقدام ارزشمند این خیر در احداث فضای آموزشی، گفت: این اقدام ارزشمند باقیات الصالحات ارزشمندی را برای خیران به دنبال دارد.

خنجری خیران این شهرستان را به احداث فضاهای آموزشی فرا خواند و گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ علم‌آموزی تلاش کنیم.

کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند در ادامه گفت: دو باب کلاس درس با زیربنای ۸۰ متر مربع توسط خیر و پیشکسوت  فرهنگی، حبیب‌الله علیزاده  با هزینه بیش از ۴۷۰ میلیون ریال احداث شده است.

 کاظمی افزود: برای تاسیسات گرمایشی این آموزشگاه  ۴۰میلیون تومان، برای آسفالت این آموزشگاه نیز ۱۰ میلیون تومان هزینه شده است .

وی با بیان این که حصار کشی این آموزشگاه 20 میلیون تومان هزینه شده است ،تصریح کرد : این دبستان با زیربنای ۴۸۰ متر مربع احداث شده است و هم‌اکنون ۱۲۶ دانش‌آموز پایه اول تا ششم توسط 6 آموزگار آموزش‌های لازم را فرا می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز