خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جمعیت هلال احمر قزوین در گفت‌وگو با ایلنا:

7 هزار مسافر در استان قزوین اسکان داده شدند/حضور دائمی 250 نیروی امدادی در جاده‌های استان

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۹۲۰

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با توجه به بارش شدید برف و مسدود شدن راه‌ها، در مجموع 7هزار نفر در پایگاه‌های هلال احمر و مکان‌های معین جمعیت اسکان داده شدند.

حسن آصفی مدیرکل‌جمعیت هلال احمر استان قزوین درگفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، خاطرنشان کرد:حدود ۲۵۰ نفر از نیروهای جمعیت به صورت شبانه روزی جهت بازگشایی و امدادرسانی در جاده های استان حضور داشتند.

وی ادامه داد: ۱۵۰ نفر از همکاران‌مان هم در شهرستان ها با رساندن پتو ، وعده های غذایی و امکانات گرمایشی وظیفه پشتیبانی را تقبل کردند؛ همچنین ۲۵ نفر در معاونت درمان، کارهای خدماتی درمان  در راه ماندگان را انجام‌ دادند.

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: از امروز و با افزایش دما در تلاشیم تا از طریق راه های باز شده عزیزانی که می‌توانند سفرشان را ادامه دهند، راهی کنیم و همچنین بررسی خواهیم کرد که میزبان چه تعداد نفر دیگر هستیم لذا پیگیر ساماندهی وضعیت سفر آنها خواهیم بود.

آصفی خطاب به کسانی که قصد سفر دارند گفت: با این که بعضی از جاده‌ها مسدود شده است و رسانه‌ها اعلام کرده اند مردم به جاده‌ها نیایند ولی بعضی از مردم از راه‌های فرعی وارد جاده‌ها می‌شوند و طبیعتا در راه می مانند که چند نمونه از آن ها را شخصا دیدم و اگر به آنها کمک رسانی نمی‌شد، ممکن بود دچار یخ زدگی و مرگ شوند، لذا از مردم درخواست می‌کنم این توصیه ها را جدی بگیرند.

آصفی در پایان در رابطه با وضعیت کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در روزهای برفی افزود: تیم حمایت روان ما با عنوان سحر هنوز در منطقه حضور دارد و کمک های مردمی را همچنان ارسال می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز