خبرگزاری کار ایران

آل ابراهیم خبر داد:

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و ایلیای گرجستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۶۸

رئیس گروه همکاری های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه ایلیای گرجستان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی آل ابراهیم در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: این تفاهم نامه در زمینه آموزشی، پژوهشی و هرگونه همکاری مشترک بین دو دانشگاه است.

وی با بیان اینکه در راستای این تفاهم نامه، تبادل دانشجو، استاد و محققان انجام خواهد شد، افزود: همچنین انجام همکاری‌های لازم در جهت انتشار مقالات مشترک، برگزاری کنفرانس، سمینار، سمپوزیوم، کارگاه‌های تابستانی و دوره‌های آموزشی مشترک از مفاد این تفاهم نامه است.

آل ابراهیم با بیان اینکه این تفاهم نامه به مدت دو سال بوده و در پایان دو سال پس از گزارش طرفین قابل تمدید است، تصریح کرد: گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی این آمادگی را دارد تا در هر کدام از موارد فوق با پیشنهاد و نیاز همکاران هیات علمی با دانشگاه ایلیا وارد مذاکره شده و قرارداد ببندند.

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: دانشگاه محقق اردبیلی مسئول کارگروه گرجستان بوده و مسئولیت ایجاد ارتباط بین همه دانشگاه‌های ایران با همه دانشگاه‌های گرجستان را دارا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز