خبرگزاری کار ایران

خورشیدی به ایلنا خبر داد:

کتاب والیان آذربایجان در سده گذشته منتشر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۳۷

رئیس هیات امنای بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی به‌عنوان نائب‌رئیس هیات امناء بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان انتخاب شد.

عباس خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه از تالیف کتاب مربوط به والیان آذربایجان در دهه‌های اخیر گفت: در جلسه‌ای که با تمامی اعضای هیات امنا و رییس بنیاد در حضور وزیر ارشاد برگزار شد، فعالیت بنیاد و برنامه‌های آتی این نهاد به بحث‌وتبادل نظر گذاشته شد.

رئیس هیات امنای بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان درباره تالیف این کتاب گفت: علاوه بر تلاشی که برای چاپ کتاب والیان آذربایجان در سده گذشته به‌کار گرفته شده بود درباره همسان‌نویسی بسیاری از کتاب لغات ترکی در سده گذشته هم تلاش بسیاری انجام شد که به‌زودی شاهد انتشار این کتاب خواهیم بود.

خورشیدی درباره برنامه‌های مد نظر هیات امنای بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان گفت: برنامه‌های این بنیاد برای سال آتی تهیه و تدوین خواهد شد اما نحوه تدوین این برنامه بعد از در نظر گرفتن شعب استانی این بنیاد در اسفندماه با حضور وزیر ارشاد بررسی وتصویب خواهد شد.

خورشیدی افزود: همچنین در این جلسه خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی به‌عنوان نائب رئیس هیئت امناء انتخاب و با استعفای من  از ریاست هیات امنای این بنیاد مخالفت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز