خبرگزاری کار ایران

صدور گواهی‌نامه مسئولیت ایمنی برای پیمانکاران اذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۳۵

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی گفت : مسئول ایمنی برای صدور گواهی نامه باید غیر از افراد هیئت مدیره در شرکت ها باشند.

محمدی ، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه گفت:با هدف صیانت از نیروی انسانی وایمن سازی محیط های کار و تامین سلامت کارگران امسال با جدیت بیشتری باید صلاحیت ایمنی که در ارتباط با دستگاه های خدماتی کار را از اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی اخذ کنند.

این مقام مسئول در مورد سامانه طراحی شده از سوی وزارت مطبوع برای صدور کارت صلاحیت ایمنی شرکت‌های خدمات رسان،گفت:خوشخبتانه با طراحی سامانه‌ای که وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی انجام گرفته است،بزودی باید پیمانکاران با ثبت نام در این سامانه و ارائه اسناد و مدارک از دوره‌های ایمنی برنامه‌ریزی شده است شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مورد چگونگی برگزاری این دوره‌ها گفت:این دوره به صورت 20ساعته خواهد بود و در این کلاس ها مباحث ایمنی عمومی ومقدماتی و پایه ایمنی آشنا خواهند شد.

وی ادامه داد د:بعداز سپری کردن این دوره ها وتائید صلاحیت مسئول ایمنی توسط اداره بازرسی کار استان گواهی مسئول ایمنی مطابق با دستور العمل آئین نامه در کارآگاه ها گواهی نامه معتبر صادر خواهد شد.

محمدی افزود: البته بعد از طی تمامی مراحل گواهی نامه صادره در سامانه ایمنی پیمانکاران بارگذاری وکمیته صلاحیت ایمنی با حضور مدیر کل تشکیل وبررسی و در نهایت مدارک صلاحیت شرکت صادر می شود.

رئیس اداره بازرسی اداره کار استان در خاتمه گفت:مسئول ایمنی برای صدور گواهی نامه باید به غیر از افراد هیئت مدیره در شرکت ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز