خبرگزاری کار ایران

پورعیسی:

هدف از اشتغال باید توزیع خدمات باشد/ باید رضایت‌مندی مردم را فراهم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۲۸۸

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان‌شمالی گفت: باید رضایت‌مندی مردم را فراهم کرد زیراکه دین اسلام هم به این موضوع مهم تاکید فراوان دارد.

به گزارش ایلنا، مجید پورعیسی در جمع مسئولان شهرستان شیروان اظهار کرد: هم اکنون 18 درصد اشتغال خراسان شمالی معادل 43 هزار نفر اشتغال ناقص است.

وی با بیان اینکه براساس آخرین سرشماری آمار و نفوس مسکن این استان 33 هزار نفر بیکار غیر از آمار اشتغال ناقص دارد، اظهار کرد: نرخ بیکاری در استان خراسان 12 درصد دانش‌آموختگان است و این در صورتی است که استان اشتغال ناقص بسیار دارد.

پورعیسی با بیان اینکه تعهد اشتغال این استان در سال‌جاری 10 هزار نفر است، گفت: 50 درصد اشتغال در کشور در حوزه خدمات است و هدف از اشتغال باید توزیع خدمات باشد.

فرماندار شیروان گفت: باورهای ما در حوزه اقتصادی استاندارد و درستی نیست که باید باورهایمان را اصلاح کنیم.

امین‌رضا مرآتی با اشاره به روند طولانی مدت اخذ مجوزها اظهار کرد: در این راستا فرآیندها مشکل دارد که با اصلاح فرآیندها درخواست مجوزها یک هفته‌ای خواهد شد.

وی گفت: روستای بیگان از توابع بخش مرکزی شیروان را به‌عنوان مرکز توسعه خواهیم داد که در بحث سند توسعه بیگان کمک‌های لازم باید صورت گیرد. مزیت‌های روستایی در حال بررسی است که با توجه به مزیت آن سرمایه گذاری و تخصص انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز