خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران خبرداد:

اختصاص 200 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای زلزله‌زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۰۷

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از اختصاص 200 میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای زلزله زده کرمانشاه خبرداد.

به گزارش ایلنا، صادق نجفی با اعلام این خبر اظهار داشت: در مجموع 600 میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای صنعتی سطح استان کرمانشاه مصوب شده است که 200 میلیارد آن با نرخ سود 6 درصد برای بازسازی و نوسازی واحدها و 200 میلیارد ریال آن با نرخ سود 10 درصد به عنوان سرمایه درگردش برای واحدهای صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

نجفی با اشاره به کمک‌های این سازمان به واحدهای صنعتی زلزله‌زده استان از جمله تخصیص 51 کانکس به واحدها و همچنین تسهیل در جهت صدور ضمانت نامه از طریق صندوق ضمانت صنایع کوچک تصریح کرد: همچنین 200 میلیارد تومان جهت اعطا به صنایع  مستقر در روستاها و نواحی صنعتی با نرخ سود 6 درصد اختصاص یافته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است که همه ما با سرلوحه قرار دادن فرهنگ و مدیریت جهادی همانند زمان جنگ تحمیلی که در این استان شاهد آن بودیم در جهت پیشبرد امور گام برداریم.

وی با اشاره به تعهد وزارت صنعت ، معدن و تجارت در جهت ایجاد 450 هزار شغل در سال آینده، بیان داشت: از مجموع این میزان اشتغال ، 130 هزار شغل در حوزه صنوف و بیش از 74 هزار شغل در حوزه صنایع کوچک ایجاد می‌شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین این سازمان و پست بانک اضافه کرد: این تفاهم‌نامه به منظور تأمین مالی واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستایی برای رونق کسب‌ و‌کارهای خرد و متوسط در شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت و در راستای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و با هدف بهره‌گیری از رویکرد تامین مالی زنجیره تامین منعقد شده است.

نجفی با بیان اینکه واحدهای صنعتی در حوزه بازار باید دارای چشم انداز باشند، تاکید کرد: باید در جهت ایجاد و توسعه بازار بویژه بازار داخلی گام‌های اساسی برداشته شود و انگیزه لازم در جهت توسعه این مقوله بوجود بیاید و لازمه آن توجه ویژه به آموزش و از سوی دیگر حمایت رسانه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز