خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح جزئیات ناپدید شدن کوهنورد تبریزی در ارتفاعات مرند

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۹۵۰

رئیس‌جمعیت هلال احمر شهرستان مرند تازه‌ترین جزئیات کوهنورد ناپدید شده در شهرستان مرند را تشریح کرد.

حبیب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم 11نفره‌کوهنوردان غیرحرفه‌ای روز جمعه به قصد صعود به ارتفاعات "میشو" از تبریز راهی مرند می‌شوند، که در راه بازگشت یکی از کوهنوردان مفقود می شود و تاکنون سرنوشت وی نامعلوم است.

ذوالفقاری افزود: در همان ساعات اولیه که خبر این حادثه به اداره هلال احمر شهرستان مرند اطلاع رسانی شد، 2 تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس‌جمعیت هلال احمر مرند تصریح کرد: این تیم بخشی از منطقه را جستجو کردند ولی بدلیل برف و کولاک شدید درخواست کمک و امدادرسانی از مرکز استان را داشتیم که 3 تیم حرفه ای از استان نیز در منطقه حضور یافتند.

وی تصریح کرد: تاکنون بعد از گذشت 3 روز جستجوها ادامه دارد ولی تاکنون هیچ اثری از سرنوشت کوهنورد مفقودی در دست نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند عنوان کرد: برای ادامه جستجوها از مرکز استان تقاضای بالگرد کردیم که با این درخواست موافقت شد ولی متاسفانه بدلیل نامساعد بودن شرایط جوی هوا در منطقه تاکنون امکان پرواز بالگرد وجود نداشته است.

روز 29 دی ماه سال‌جاری 11 نفر از شهرستان تبریز برای کوهنوردی به شهرستان مرند در ارتفاعات "میشو" سفر کردند که 10 نفر از آنها به سلامت بازگشتند ولی سرنوشت یکی از آنها به نام اتابک ترابی 29 ساله با گذشت سه روز هنوز نامعلوم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز