خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

سینمای مهاباد به‌زودی تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۹۲

محمودزاده گفت: کمک و مساعدت مالی سریع به انجمن‌های فعال فرهنگی مهاباد تا رقم یک میلیارد ریال صورت می‌گیرد

نماینده مردم مهاباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مهاباد درباره سوال از وزیر ارشاد در صحن علنی مجلس گفت: در مجلس از روند کند مجوزدهی به نشریات محلی و تعطیلی ۱۵ ساله تنها سینمای مهاباد با وجود وعده وزیر سابق برای رسیدگی انتقاد شد.

وی افزود: در پایان این جلسه وزیر ارشاد درباره مساعدت مالی به انجمن‌های ادبی و هنری، تجهیز سینمای مهاباد و تسریع در صدور مجوز نشریات کوردی قول مساعد داد. همچنین کمک و مساعدت مالی سریع به انجمن‌های فعال فرهنگی مهاباد تا رقم یک میلیارد ریال نیز انجام می‌شود.

محمودزاده ادامه داد: درباره سینمای تربیت مهاباد مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هلال احمر استان آذربایجان غربی تنظیم شود و هلال احمر نسبت به آماده‌سازی فیزیکی سینمای مهاباد اقدام کرده و وزارت ارشاد نیز بعد از اتمام تعمیر و بازسازی نسبت به تجهیز آن اقدام کند که سرجمع اعتباری حدود 1/7میلیارد تومان برآورد شده است.

وی متذکر شد: درباره صدور مجوز رسانه‌های کوردی مقرر شد جلسه‌ای با حضور نماینده مهاباد و مسئولان مربوطه در وزارت ارشاد تشکیل شود و نشریات یا رسانه‌های کوردی که در نوبت بررسی قرار دارند ولی هنوز درباره آنها اقدامی نشده برای صدور مجوزها اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز