خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل:

استان اردبیل نیازمند مدیران توانمند و با انگیزه است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۳۲

دبیر حزب اسلامی کار تشکیلات استان اردبیل گفت: استان اردبیل در این برهه از زمان نیازمند مدیران توانمند و با انگیزه است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین غاربی در جلسه حزب اسلامی کار اظهار داشت: دولت در بکارگیری نیروهای جوان برای پست‌های مدیریتی می‌تواند انگیزه فعالیت را در جوانان تقویت کند و ما نیز از نیروهای بومی دارای اندیشه و همسو با جریان اعتدال حمایت می‌کنیم.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه توسعه استان در گروه افکار و انگیزه جوانان پویا است، افزود: جوان باوری و نیرو پروری باید طبق تاکید رئیس جمهور در استان اردبیل نیز مورد توجه قرار گیرد تا در آینده شاهد تحولات زیربنایی در زمینه های مختلف شویم.

نایب رئیس شورای عالی اصلاح طلبان گفت: در استان اردبیل به دلیل برخی تنگ نظری ها نیرو سوزی شده است و برای نیرو سازی باید به جوانان خلاق اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه احزاب باید در زمانهای حساس وارد گود شده و کنشگر باشند افزود: نقش احزاب به عنوان جریان سیاسی دموکراتیک و دارای شناسنامه حساس‌تر از سایر ارگانهاست و باید برای توسعه و پیشرفت استان نقش خود را ایفا کنند.

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل خواستار توجه جدی مسولان ذی‌نفوذ به جوانان با انگیزه و تحصیلکرده بومی در زمینه های مختلف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز