خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کن :

خواسته های مردم بررسی و اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۸۲۱

امام جمعه بخش کن گفت : قانون مصوّب امر به معروف و نهی از منکر را ابلاغ نمی کنند آن وقت از ضرورت نقد در کشور صحبت می کنند.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام صالح نیا امام جمعه کن گفت: یکی از راهبردهای تقوا و یکی از کارهای اساسی بیرون آمدن از خود و نگاه به خود بوده واز این نگاه به خود در لسان ائمّۀ اطهار و علمای اخلاق  به محاسبه نفس  و در لسان عرفا به دید برزخی و مشاهدۀ صورت باطنی تعبیر گردیده  است.

وی همچنین  درخطبه دوم نمازجمعه این هفته کن گفت:  اگر نمی توانید دنیای مردم را  آباد کنید آخرتشان را خراب نکنید.

وی درادامه خطاب به مسئولان گفت :می‌بایست به نظرات مردم بیشتر توجّه شده وخواسته های آنها و خانواده محترم شهدا بررسی واجرا شود.

امام جمعه کن خطاب به مسولان ادارات منابع طبیعی،جهادکشاورزی ،مالیات ،تامین اجتماعی و... غرب تهران هم گفت: مردم شریف ایران بخصوص غرب تهران از هر سرمایه‌ای مهم ترهستند نبایدبدون کارشناسی مالیات را6  برابر کرد و می بایست درادارات بروکراسی به حداقل برسد.

وی درپایان گفت :جان باختن شهادت‌گونه ملوانان و کارمندان شرکت کشتیرانی، باعث تاثّر خاطر  مسئولان خدوم و ملّت قهرمان‌پرور شد. امیدواریم خدای متعال این عزیزان را که مظلومانه و در راه خدمت به کشور امام زمان شهادت گونه رفتند با شهدای کربلا محشور گرداند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز