خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی خبر داد:

دریافت 200 لیتر نفت و گازوئیل با افت فشار گاز/ دستور به نانوایی‌ها برای مجهز شدن به سوخت دوم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۷۴۹

امیر عباس جعفری گفت: تمامی نانوایی‌های استان دستور داده شده تا مجهز به سوخت دوم و جایگزین گاز باشند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 13 آذرماه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در ارومیه برگزار شد، افزود: برای مقابله با حوادث و نیز کسب آمادگی‌های لازم در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی تمامی تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و دستور آماده‌باش به تمامی‌دستگاه‌های مربوطه صادر شد.

امیر عباس جعفری بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه همچون هلال احمر، اورژانس و نیز راهدار‌خانه‌ها همراه با ماشین‌آلات سنگین مانند گریدر، کمپرسی و برف‌روب از 15 آذرماه تا 15 فروردین‌ماه سال آینده برای مقابله با هرگونه حادثه‌ای در حالت آماده‌باش بوده و در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی مستقر هستند.

وی با تاکید بر فقدان مشکل در زمینه سوخت‌رسانی به تمامی نقاط آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در صورت افت فشار گاز یا قطعی آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه و میاندوآب، آماده سوخت‌رسانی به تمامی مناطق استان بوده و هر خانواده در صورت نیاز می‌تواند 200 لیتر نفت و گازوئیل دریافت کند.

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به تمامی نانوایی‌های استان دستور داده شده تا مجهز به سوخت دوم و جایگزین گاز هم باشند تا درصورت افت و یا قطعی گاز بتوانند به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز