خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استان؛

وزیر جهاد کشاورزی از دو مجتمع تولیدی در استان مرکزی بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۰۶

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر به استان مرکزی از شرکت زرین خوشه اراک و مجتمع تولید بچه‌ماهی در شازند بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از اراک، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که دیشب وارد استان مرکزی شد، امروز صبح همراه نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس شیلات و دیگر مسئولان اجرایی استان مرکزی از شرکت زرین خوشه اراک دیدن کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار در پاسخ به درخواست مساعدت مدیرعامل شرکت زرین برای پرداخت تسهیلات با کم بهره و دیربازده به منظور توسعه سالن شیرخام و بخش باغات این شرکت گفت: بهترین اقدام مراجعه به بانک کشاورزی است تا وامی با بهره ۱۴ یا ۱۵ درصد تقاضا دهید و بخشی از مشکلات‌تان رفع شود. 

مدیر عامل شرکت زرین خوشه گفت: این شرکت در نظر دارد در راستای اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید با افرایش گله شیری خود به ۵ هزار راس و رساندن توان تولید خود به رورانه ۱۰۰ تن شیر خام با ورود به صنابع تبدیلی زنجیره تولید از مزرعه تا سفره را تکمیل کند.

وی افزود: این شرکت قصد دارد: با امکانات صادراتی در اختیار، سهم خود از بازار بین‌المللی و داخلی افزایش دهد و با بردن لبنیات به سفره مددجویان امداد، سلامتی را به آن‌ها هدیه دهد که تمام این اقدامات نیازمند تسهیلات ویژه است.

شرکت زرین خوشه بزرگترین وابسته به کمیته امداد امام‌خمینی(ره) مجموعه زراعی، باغی و دامپروری کشور است که در چهار استان تهران، البرز، سمنان، و مرکزی فعالیت دارد وشرکت زرین خوشه اراک با اجرای طرح آبیاری نوین در استان مرکزی دهد و با همکاری مسئولان این استان  سطح زیر کشت و سهم تولیداتش را حدود به ۴۰ درصد افزایش داد و با دوبرابر کردن  دام‌های خود  ظرفیت تولید روزانه شیرخامش را از ۲۴ تن در روز به ۵۰ تن افزایش داد.

دیدار وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع تولید بچه ماهی  شهرستان شازند

وزیر جهاد کشاورزی به همراه نمایندگان مردم شهرستان اراک در مجلس شورای اسلامی، هیئت همراه و مدیران استانی بخش کشاورزی، از مجتمع تولید بچه ماهی شرکت آبزی پژوهان در شهرستان شازند دیدن کردند.
در مجتمع تولید بچه ماهی شهرستان شازند با قابلیت تولید سالانه ۷ میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا و اشتغالزایی ۱۰ نفر به صورت مستقیم فعالیت می‌کند.

دیدار از باغ انگور فدک خنداب

وزیر جهاد کشاورزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و هیات همراه از باغ انگور فدک در شهرستان خنداب دیدن کردند.

حجتی سپس در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان خنداب شرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز