خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

وضعیت امروز کشور محصول عملکرد گذشته برخی از همین منتقدان است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۹۸

مهدی شهریاری نسبت به نزدیکی برخی مشاوران سابق استانداری آذربایجان‌غربی به رسانه‌ها با هدف تخریب مدیریت فعلی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی شهریاری  در دیدار با هیات‌رئیسه خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی گفت: یکی از دلایلی که در بدو ورود به استان عذر ۲۷ مشاور باقی‌مانده از دوره قبل را خواستم سوء‌استفاده‌هایی بود که ۴-۵ مشاور در کارهای اقتصادی به‌ویژه در تبادلات‌مرزی و واردات کالا می‌کردند و این عده قلیل موجب بدنامی بقیه مشاوران نیز می‌شدند.

وی گفت: با همکاری سازمان بازرسی، دادگستری و دستگاه‌های نظارتی جلوی این رانت و سوءاستفاده را گرفتیم و یکی از دلایلی که در بدو ورود به استان ناچار شدیم عذر مشاوران سابق را بخواهم همین سوءاستفاده‌ها بود. امیدوارم بشود با این اقدامات پیشگیرانه اعتماد از دست رفته را دوباره به مردم بازگردانیم.

شهریاری گفت: فضای انتقاد در جامعه ایجاد یاس و ناامیدی می‌کند. وضعیت امروز کشور محصول عملکرد گذشته برخی از همین منتقدان است.

شهریاری همچنین افزود: برگزاری سمینارهایی مانند هم‌اندیشی اقوام و ادیان تاثیر اجتماعی در استان ندارد که اگر تاثیر داشت وقتی پدر بازیکن کرُد با لباس کردی وارد ورزشگاه می‌شد، هو نمی‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز