خبرگزاری کار ایران

معینی‌صدر به ایلنا خبر داد:

اختصاص ده‌هزار میلیارد اعتبار برای طرح‌های صنایع دریایی، شیلات و آبزیان در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۹۶

مشاور اشتغال پایدار وزارت کار گفت: اشتغال بیش از ۶۰۰۰ نفر را در حوزه صنایع‌دریایی و آبزی‌پروری هدفگذاری کرده‌ایم.

افشین معینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه گفت: سرمایه‌گذاران و کارآفرینان رسته‌ی شیلات و آبزیان کشور ثبت‌نام و طرح‌های خود را معرفی کنند. بیش از ده هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های صنایع دریایی، شیلاتی و آبزیان در کشور اختصاص یافت. 

مشاور اشتغال پایدار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کمیته فنی و کارگروه اشتغال استان‌ها باید طرح‌ها و رسته‌های اولویت‌دار که مطالعات دینامیکی آنها توسط متخصصان امر انجام گرفته و توسط این وزارتخانه در سامانه‌ی(کارا) ثبت شده را پس از بررسی اعلام کنند. براساس بخشنامه‌ ابلاغی از طرف معاونت محترم اشتغال وزارت به استان‌ها برای طرح‌های خارج از اولویت ترتیب اثر داده نخواهد شد و‌ هر طرحی الزاما پس از بررسی در کمیته‌ شهرستان و کارگروه استان هم باید تایید شود.

مدیر ملی توسعه‌ اشتغال فراگیر رسته صنایع دریایی و شیلات وزارت تعاون افزود: موسسات عامل پرداخت تسهیلات شامل بانک ملی، رفاه کارگران، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و کشاورزی هستند.

وی افزود: بین ۲ تا ۸ درصد به تناسب موقعیت جغرافیایی و شرایط برخورداری از دانش‌بنیانی برای طرح‌ها یارانه در نظر گرفته شده است.

معینی‌صدر با اشاره به اینکه ملاک ارزیابی عملکرد در استان‌ها براساس میزان وام تخصیص یافته نیست، خاطرنشان کرد: براساس دستاورد اشتغال حاصل از حسن اجرای طرح خواهد بود لذا لازم است کیفیت در اعطای تسهیلات در اولویت قرار بگیرد.

مشاور اشتغال پایدار وزارت کار گفت: اشتغال بیش از ۶۰۰۰ نفر را در حوزه صنایع‌ دریایی و آبزی‌پروری هدف‌گذاری کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز