خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی خبرداد:

تزریق 90 میلیاردی تسهیلات به آذرآب

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۸۹

استاندار مرکزی در جمع مدیران و کارکنان آذرآب گفت: روزهای آینده با تزریق تسهیلات شاهد اوج فعالیت‌های شرکت آذرآب خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از اراک، سید علی آقازاده در بازدید از شرکت آذرآب گفت: شرکت آذرآب اراک در شرایطی است که هم به لحاظ مسائل اعتباری و تسهیلات و نگاه به بدهی‌هایی که به صندوق بازنشستگی، تامین اجتماعی و امور مالیاتی و بانک‌ها دارد در شرایط خوبی قرار دارد و در جلسه کارگروه ملی هم مصوب شد که بانک‌های عامل مهلتی را به آذرآب بدهند.

وی افزود: 30 میلیارد تومان از طرف بانک توسعه صادرات قرار است به آذرآب پرداخت شود و 40 میلیارد تومان هم در ارتباط با باز شدن ال سی برای خریدهای مواد اولیه اختصاص یافته و 20میلیارد تومان دیگر هم قرار است برای رفع مشکلات و رونق تولیدبه این شرکت داده شود. 

استاندار اظهار امیدواری کرد با اعطای این تسهیلات شاهد روزهای خوب و اوج فعالیت آذرآب که سال‌های قبل مشاهده می‌کردیم باشیم .

شیخ‌زاده مدیرعامل شرکت آذرآب اراک هم با اشاره به اینکه پروژه‌هایی به ارزش 200 میلیون دلار در دست این شرکت است، افزود : با تمام توان در حال فعالیت هستیم و برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: اوضاع کارخانه شرایط مناسبی دارد و با حمایتی که مسئولان استان مرکزی انجام می‌دهند مشکلات را پشت سر گذاشته و مواد و متریال به کارخانه وارد شده و در چرخه تولید قرار گرفته است .

شیخ‌زاده اظهار امیدواری کرد تا 3 تا 6 ماه آینده این شرکت با رفع مشکلات و موانع تولید به ظرفیت کامل تولید برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز