خبرگزاری کار ایران

امروز در استان البرز؛

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۸۳

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز گزارشی از عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج موفق در دویست و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، اظهار داشت: تا کنون بالغ بر 2 هزار 80 پرونده در این کارگروه، مطرح و رسیدگی شده و بالغ بر 2 هزار و 832 مصوبه موانع تولید، ثبت شده که از این تعداد بیش از 2 هزار و 67 مصوبه 100 درصد اجرایی و 765 مصوبه در دست اجراست. 

وی ادامه داد: از تعداد ذکر شده در حوزه بانکی 255 مورد مربوط به سرمایه ثابت و 1200 مورد درباره سرمایه در گردش و 333 مورد در ارتباط با استمهال واحدهای تولیدی بوده است. همچنین 131 مورد از مشکلات تامین اجتماعی و 174 از آنها با امور مالیاتی در ارتباط بوده است.

موفق درباره اعتبارات مصوب شده، گفت: بررسی 14 مورد واحد تولیدی مصوب شده با حضور بانک‌ها تایید شد که بیش از 61 میلیارد و 500 میلیون تومان، مبلغی است که باید مصوب شود و 990 اشتغالزایی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: طبق آخرین اطلاعات، فرآیند رونق تولید 430 میلیارد تومان، پرداختی داشتیم که رتبه اول کشور هستیم و در مجموع 720 میلیارد تومان، کل اعتباراتی است که به واحدهای تولیدی استان البرز، پرداخت شده است.

وی از وضعیت بانک‌ها یاد کرد و گفت: در حال حاضر در فرایند رونق، بانک توسعه تعاون 45 میلیارد، بانک ملی 91 میلیارد، بانک‌ملت 23 میلیارد، بانک‌تجارت 66 میلیارد، بانک صنعت و معدن، 53 میلیارد، بانک صادرات 40 میلیارد، بانک رفاه کارگران 35 میلیارد، بانک کشاورزی 23 میلیارد، بانک آینده 5 میلیارد، بانک توسعه صادرات 4 میلیارد و بانک سینا 600 میلیون تومان، تسهیلات از فرایند رونق ثبت سامانه کردند. 

موفق با یادآوری اینکه فرایند رونق، ملاک ارزیابی است، گفت: واحدها مستقیم به بانک‌ها مراجعه می‌کنند و تسهیلات را دریافت می‌کنند لذا همکاری‌های خوب و ثبت سامانه در بانک‌ها نشان‌دهنده روند افزایشی بانک‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز