خبرگزاری کار ایران

نجفی در جلسه کارگروه اشتغال مطرح کرد:

ایجاد آرامش با اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال/تقدیر از مدیران موفق و تذکر به مدیران کم‌کار

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۷۱

استاندار البرز ضمن تقدیر از عملکرد مدیران در اشتغالزایی استان گفت: اقتصاد مقاومتی با رویکرد اشتغال می‌تواند آرامش در مردم و مسئولان را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز اظهار داشت: طبق گزارشات، البرز جزو استان‌های برتر کشور در اشتغالزایی است لذا در سایه اقتصاد مقاومتی و با رویکرد اشتغال امیدوارم لذت توفیقات، آرامش در مردم و مسئولان را فراهم کند.

وی با ابراز خرسندی از حساسیت سامانه ثبت اشتغال، آمار ثبت‌شده را واقعی و درست دانست و با گزارش‌های مردم و رسانه، نگاه امیدوارانه مردم مشهود و مشخص است.

نجفی با توجه به گزارش‌های ارایه شده مدیران استانی، اظهار داشت: در جلسه قبل اعلام کرده بودم دستگاه‌هایی که در 4 ماه اخیر از 100 درصد سهم اشتغال خود عبور کنند، تقدیر می‌شوند و تاکنون فرماندار ساوجبلاغ و مدیران ادارت بنیاد شهید، کمیته‌امداد، تعاون و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، صندوق کارآفرینی امید، دانشگاه علوم پزشکی و اداره دامپزشکی جزو دستگاه‌هایی هستند که عملکرد خوبی در زمینه اشتغالزایی استان داشتند و توانستند تحرک خوبی در اشتغال ایجاد کنند که در این جلسه 4 مدیر برتر معرفی و بقیه در جلسات آینده تقدیر خواهند شد.

وی با اشاره به دستگاه‌هایی که رتبه خوبی کسب نکردند، گفت: به مدیران کم‌کار تذکر کتبی خواهیم داد که امیدوارم این امر شکل نگیرد. شهرداری‌ها به‌عنوان عضو جلسه موظف هستند در اشتغال استان که یکی از پیام‌ها و درخواست مردم است، سهیم باشند.

استاندار البرز ضمن تاکید به مهاجرپذیر بودن البرز گفت: شهرداری باید در جذب سرمایه همت بیشتری داشته باشد و با جدیت تنگناهای خود را برطرف کنند.

نجفی افزود: مطالبات مردم در بخش‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، مورد توجه باشد و مهمترین آن اشتغال است چراکه با وجود آن بیشتر مسایل جامعه برطرف می‌شود. 

نجفی به بانک ملت اشاره کرد و گفت: تذکرات قبل را مجدد یادآوری می‌کنم که از کم‌کاری به راحتی نمی‌توان گذشت لذا با توجه به تغییر و تحولات مدیریت جدید این بانک در تهران، امیدوارم مشکلات و موانع برداشته شود و اگر نشود بدون تعارف برخورد خواهم کرد.

در پایان این جلسه از فرماندار ساوجبلاغ، مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، راه و شهرسازی و صندوق کارآفرینی امید، با تقدیم لوح تقدیر از طرف استاندار قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز