خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی مطرح کرد:

آمادگی‌سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی بادی در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۰۳

استاندار آذربایجان غربی از آمادگی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی بادی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی شهریاری در دیدار معاون توسعه و پیش بینی سازمان هواشناسی کشور و مدیرکل هواشناسی استان خواستار مطالعه امکان سنجی استفاده از انرژی بادی در استان شد و گفت: تعدادی سرمایه‌گذار برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی بادی در استان اعلام آمادگی کرده اند که لازم است برای تحقق آن، مطالعات لازم جهت مشخص کردن نقاطی که در استان پتانسیل بهره مندی از این انرژی را دارند، انجام گیرد.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع وضعیت آب و هوایی به کشاورزان استان نیز تاکید کرد و گفت: کشاورزان استان با آگاهی از وضعیت آب و هوایی می‌توانند کلیه عملیات زراعی را با ویژگی‌های شرایط جوی تطبیق و به بهترین نحو ممکن از منابع اقلیمی استفاده کنند.

مقام عالی استان همچنین با پیشنهاد اداره کل هواشناسی استان مبنی بر آغاز طرح مطالعاتی تاسیس رادار هواشناسی در شمال استان موافقت کرد.

مدیرکل هواشناسی استان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند کاری، برنامه‌های جدید سازمان و وضعیت بارش در استان، مسائل و مشکلات این اداره کل را هم مطرح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز