خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات توانبخشی درمنزل به بیماران ضایعه نخاعی زلزله کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۰۸

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از ارائه خدمات توانبخشی در منزل به بیماران ضایعه نخاعی زلزله توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش ایلنا، امید قادری از ارائه خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و گفتار درمانی با تعرفه دولتی در دو مرکز توانبخشی مجتمع الهیه واقع در شهرک بهداری و مرکز شهید ادبیان واقع در میدان شهدا شهر کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: شهروندان می‌توانند در طول ایام هفته برای دریافت این خدمات با تعرفه دولتی به این مراکز مراجعه کنند و از سوی دیگر در این مراکز برای مددجویان بهزیستی تخفیف‌های ویژه‌ای وجود دارد.
به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، همچنین در مرکز شهید ادبیان بهزیستی کرمانشاه بخش ارتوپدی-فنی این مرکز با ساخت اندام‌های مصنوعی ارتز و پروتز به خدمات رسانی مشغول است.
وی خاطرنشان کرد:با اعمال تعرفه‌های دولتی هزینه پرداختی شهروندان در دریافت خدمات یک چهارم بخش‌خصوصی است و دستگاه‌های پزشکی در این مراکز با امکانات روز دنیا آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:مراکز توانبخشی بهزیستی با داشتن فضای مناسب سازی شده برای سالمندان، معلولان و اقشار مختلف دسترسی آنها برای دریافت خدمات را آسان کرده است.
قادری، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز توانبخشی الهیه و شهید ادبیان بیش از ۷ هزار نفر خدمات مختلف را دریافت کرده‌اند.
این مسئول در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان ضایعه نخاعی زلزله اخیر در مرکز نگهداری بیماران ضایعه نخاعی زاگرس، گفت: تاکنون هشت تن از این بیماران در این مرکز ساماندهی و خدمات لازم را به صورت یک جا و در تمامی زمینه‌ها دریافت می‌کنند.
 قادری یادآور شد: تمامی بیماران ضایعه نخاعی در بخش‌های مختلف خدمات لازم از جمله حق پرستاری و کمک هزینه وسایل کمک توانبخشی را دریافت می‌کنند.
 وی همچنین از اعزام فیزیوتراپ متخصص به افراد ضایعه نخاعی اخیر که در منزل هستند و ارائه خدمات تخصصی به آنها توسط بهزیستی خبر داد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز