خبرگزاری کار ایران

معاون امور زیربنایی شهردار ارومیه؛

زیر ساخت های عمرانی مجموعه چی چست به پایان رسیده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۵۲

معاون شهردار ارومیه گفت: شهریور ماه سال آینده شهربازی چی چست ارومیه افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رضا جوان کیا، معاون امور زیربنایی شهردار ارومیه در بازدید از دنیا بازی چی چست ارومیه افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهریور ماه سال آینده شهربازی «چی چست» ارومیه به صورت کامل افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه شهربازی ارومیه در 6 فاز ساخته خواهد شد، تصریح کرد: زیر ساخت‌های عمرانی طرح به پایان رسیده است و از مجموع 6 فاز، دو فاز با 40 درصد پیشرفت در حال تکمیل است.

جوان کیا در خصوص دستگاه‌های مورد نیاز شهربازی ارومیه اظهار کرد: برای شهر بازی چی چست ارومیه 15 دستگاه بازی در نظر گرفته شده که از این تعداد 12 دستگاه خریداری شده و شهرداری نیز درصدد است تا مشکل گمرکی 3 دستگاه دیگر را رفع کرده و این دستگاه ها را نیز به مجموعه اضافه شود.

معاون امور زیر بنایی شهردار ارومیه با بیان اینکه زیر ساخت های عمرانی مجموعه چی چست به پایان رسیده و تاکنون 15 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است ادامه داد:  برای تکمیل و بهره برداری کلی از مجموعه 15 میلیارد تومان اعتبار نیز نیاز است.

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت کلان و مشکلات کشور از نظر اقتصادی و کمبود نقدینگی در شهرداری انتظار می رود فازهای 1 و 2، شهربازی که همان بهره برداری از دستگاه هاست تا اردیبهشت ماه سال 97 و روز شوراها افتتاح شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز