خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی؛

فرق بین بنگاه تجاری و موسسات خیریه باید برای مردم ملموس باشد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۴۶

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: آثار و برکات انجام کار خیر باید به مردم نشان داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه،شیرازه محبت در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان که به میزبانی موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه برگزار شد با قدردانی از زحمات و تلاش مدیران و کارکنان موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه گفت:آثار و برکات کار خیر باید به مردم و خیرین باید نشان داده شود که خوشبختانه موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه توانسته در این حوزه موفق عمل کند.

وی بر نهادینه کردن فرهنگ انجام کار خیر در بین مردم تاکید کرد و گفت: موسسات خیریه باید به گونه‌ای شفاف عمل کنند تا مردم فرق بین بنگاه تجاری و موسسات خیریه را لمس کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه باید سطح اعتماد جامعه به موسسات خیریه مجوز دار بالا برود اظهار کرد : جامعه برزرگ روابط عمومی‌های استان موسسات خیریه را در شناسایی و جذب خیرین یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز