خبرگزاری کار ایران

مدیر گردشگری استان آغری ترکیه؛

قابلیت‌های گردشگری ایران به درستی تبلیغ نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۳۹

مدیر گردشگری استان آغری ترکیه گفت: آذربایجان‌غربی و آغری هر دو استان مرزی و از نظر گردشگری مهم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،ابومحسن بولوت مدیر گردشگری استان آغری ترکیه که به ارومیه سفر کرده بود، در دیدار با مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان‌غربی و آغری هر دو استان مرزی و از نظر گردشگری مهم هستند و برای همین می‌توان در مرزها و گمرک‌های این دو کشور، شرایط رفت و آمد سهل و آسان را برای شهروندان هر دو استان فراهم کرد.

وی اظهار کرد: آغری ترکیه از استان‌های مرزی این کشور بوده و دارای کوه‌ برای کوهنوردی، هتل و دانشگاه و مراکز علمی است.

وی افزود: آذربایجان غربی و آغری هر دو استان مرزی و از نظر گردشگری مهم هستند و برای همین می‌توان در مرزها و گمرک‌های این دو کشور، شرایط رفت و آمد سهل و آسان را برای شهروندان هر دو استان فراهم کرده و کم و کاستی‌ها را رفع کرد.

مدیر گردشگری استان آغری ترکیه گفت: علاوه بر آن خوشبختانه بین آذربایجان غربی و آغری ارزش‌های دینی و فرهنگی مشترک فراوانی وجود داشته و در این رابطه می‌توان نمایشگاه‌های علمی، فرهنگی و هنری برگزار کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید مشکلات مرزی هر دو کشور برطرف شود و از سوی دیگر تبادل دانشجو بین دانشگاه‌های آذربایجان غربی و آغری برقرار شود.

بولوت با ابراز تأسف از اینکه قابلیت‌های کشور ایران تاکنون به درستی تبلیغ نشده است اظهار کرد: متأسفانه ایران کشوری بسته شناخته شده در حالی که باید به درستی شناسانده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز