خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی؛

تولید فیلم های کوتاه ترکی 'سارا' و 'سورا' در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۳۸

به گفته رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی فیلم های کوتاه 'سارا' و 'سورا' به کارگردانی وحید معصومی سرای در انجمن این استان تولید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه،رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: فیلم های کوتاه 'سارا' و 'سورا' به کارگردانی 'وحید معصومی سرای' طی سال جاری در انجمن این استان تولید شده است.

احسان مهدیان افزود: ١٢ فیلم کوتاه در ٩ ماهه سال جاری در این استان تولید شده که از این تعداد ٦ فیلم به زبان ترکی، سه فیلم به زبان فارسی، ٢ فیلم به زبان کردی و یک فیلم نیز بدون دیالوگ است.

کارگردان 'سارا' و 'سورا' بیان کرد: فیلم کوتاه مستند 'سارا' درباره زندگی یک پیرزن ٨٦ ساله بی کس و بدون حمایت است که با کمک عوامل سازنده این مستند با طی مراحل اداری به سرای سالمندان تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: فیلم کوتاه داستانی 'سورا' نیز به نوعی نشات گرفته از فیلم قبلی ام'سارا' است؛ 'سورا' دختر ناشنوایی است که به پسری دل می بندد و غافل از اینکه وی عاشق دیگری دارد.

معصومی اضافه کرد: ازدواج جوانان در فضایی متفاوت و با بیان مسائل 'مالی' و 'اعتماد' با نگاه توصیفی در این اثر نشان داده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز