خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مهار حریق بازار کرمان توسط آتش‌نشانان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۶۷

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از اطفای حریق یک باب مغازه در بازار تاریخی کرمان خبر داد.

علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: ساعت 22:18 دقیقه شامگاه گذشته طی تماسی با سازمان آتش نشانی کرمان خبر  از حریق یک باب مغازه کیف و کفش  واقع در بازار  کرمان داده شد که بلافاصله با توجه به حساسیت بازار بزرگ کرمان سریعا 2 دستگاه خودرو اطفاء حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

عسکری افزود: با توجه به موقعیت بازار کرمان و وجود تعداد زیاد واحدهای تجاری هم جوار با تلاش  آتشنشانان حریق به وجود آمده اطفاء شد و از سرایت و گسترش آتش به واحدهای تجاری هم جوار جلوگیری به عمل آمد .

وی گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و علت آن از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان همچنین از کسبه واحدهای تجاری خواست نکات ایمنی را در نحوه انبار داری و چیدمان لوازم  رعایت کنند.

عسکری همچنین به شهروندان توصیه داشت  جهت فراگیری نکات ایمنی و آتش نشانی به صورت رایگان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان آتشنشانی و  خدمات ایمنی کرمان و یا نزدیکترین ایستگاه  آتش نشانی به محل سکونت خود جهت ثبت نام  اقدام کنند.  
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز