خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود؛

برگزاری دومین نشست‌‌‌‌ «شب یزد» با حضور نعمت‌الله فاضلی

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۴۸۱

دومین برنامه نشست‌‌‌‌های فرهنگی اجتماعی «شب یزد» با حضور استاد پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات‌ فرهنگی برگزار خواهد شد.

به‌گزارش‌ایلنا، دومین برنامه نشست‌های‌فرهنگی اجتماعی «شب‌یزد» با حضور نعمت‌الله فاضلی، انسان‌شناس و استاد پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات‌فرهنگی روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه در دفتر شهید محراب برگزار خواهد شد.

فاضلی دانشیار پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات‌فرهنگی است و قرار است در موضوع «یزد و مساله شهر در ایران معاصر» سخنرانی کند.

وی آثار متعددی در حوزه انسان‌شناسی، مطالعات فرهنگی، مطالعات‌شهری و فرهنگ ایران معاصر تألیف و ترجمه کرده است. کتاب‌هایی مانند تجربه تجدد، تاریخ فرهنگی ایران مدرن، فرهنگ و شهر، مردم‌نگاری سفر و پشت دریاها شهری است، از مهم‌ترین تالیفات وی به شمار می‌روند. وی سخنرانی‌ها، نشست‌ها و گفت‌وگوهای متعددی در ارتباط با فرهنگ معاصر ایران و موضوعات مختلف علوم‌انسانی و اجتماعی در انجمن جامعه‌شناسی ایران، پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات‌فرهنگی و دانشگاه‌های مختلف ایران داشته است.

گفتنی است دومین نشست شب یزد، روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه در دفتر شهید محراب واقع در خیابان امام کوچه سهل بن علی راس ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز