خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد:

آخرین وضعیت آب و هوای استان‌های‌کشور/ بارش باران و برف در شمال و وزش شدید باد در تهران و البرز

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۱۹۴

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش بارش باران و برف در شهرهای شمالی کشور تا دو روز آینده خبرداد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: هوای شمال کشور تا دو روز آینده بارانی است و از امروز بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود. در سه استان ساحلی خزر امروز شاهد بارش برف، باران و مه گرفتگی خواهیم بود. سواحل دریای خزر نیز امروز مواج خواهد بود و طول امواج حتی به 2 متر خواهد رسید.
 
وی ادامه داد: تا عصر امروز اوج بارش‌های اردبیل و شمال غرب را شاهد خواهیم بود و در گردنه‌های این استان برف و کولاک رخ می‌دهد. 
 
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در خراسان شمالی و رضوی شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و در مناطقی از خراسان شمالی برف و باران می‌بارد. 
 
گودرزی با اشاره به احتمال وقوع گرد و غبار مرزی، گفت: در نیمه غربی کشور، دما به صورت محسوس کاهش می‌یابد. بیشترین کاهش دما در استان کرمانشاه رخ می‌دهد. 
 
وی از وزش باد نسبتا شدید در تهران و البرز خبر داد و افزود: با وزش باد در استان‌های البرز و تهران، هوایی صاف و سالم از نظر آلودگی پیش‌بینی می‌شود. عصر امروز در مناطق شمالی و ارتفاعات این دو استان بارش خواهیم داشت. 
 
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدیدی به کشور از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: با ورود این سامانه در استان‌های غربی و مناطقی مانند چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه شاهد بارش باران خواهیم بود. این سامانه آخر هفته در تهران بارش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز