خبرگزاری کار ایران

عسگر سنگی:

تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و عشایری اردبیل پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۸۸

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و عشایری این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عسگر سنگی با اعلام این خبر تصریح کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود.

وی افزود: در راستای رونق اقتصادی و تشویق و حمایت از سرمایه گذاران بخش‌خصوصی در احداث و توسعه طرح‌های گردشگری، براساس موضوع بند(ب) ماده (8) و ماده (9) تصویب نامه شماره 103898/ت5469ه مورخ 21/8/96 هیئت‌محترم وزیران (آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری) تسهیلات حمایتی ارائه می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان تاکید کرد: این تسهیلات براساس تعداد اشتغال‌زایی طرح‌ها به سرمایه گذاران اعطا می‌شود.

سنگی افزود: متقاضیان (سرمایه گذاران خرد و کلان) می‌توانند به سامانه کارا مراجعه کرده و با درج اطلاعات طرح خود در این سامانه درخواست تسهیلات کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی متذکر شد: نرخ سود تسهیلات اعطایی در مناطق مرزی و عشایری مرزی چهار درصد و مناطق روستایی غیر مرزی و عشایری غیر مرزی شش درصد تعریف شده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: درخواست متقاضیان پس از تکمیل مدارک و فرم های مربوطه و بررسی‌های به‌عمل آمده در کمیته فنی شهرستان‌ها در کارگروه فنی استان مطرح شده و پس از تائید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز