خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

برکناری مدیر مدرسه به علت تنبیه دانش آموز جیرفتی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۴۳۴

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمان از برکناری مدیر مدرسه به علت تنبیه دانش آموز جیرفتی خبرداد.

امید سلاجقه در گفت و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تنبیه بدنی دانش آموز مدرسه شهید فاریابی جیرفت توسط مدیر مدرسه در پنجم دی ماه جاری،مدیر متخلف هفتم دی ماه به هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معرفی  شد و پس از بررسی‌های به عمل آمد‌ه از سمت خود برکنار شد.

سلاجقه افزود: دانش آموز مذکور همچنان در همان مدرسه در حال تحصیل است و تهدید، ولی دانش آموز توسط رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر اینکه اگر رضایت ندهید از ادامه تحصیل فرزندتان در مدرسه جلوگیری می شود کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود :والدین این دانش آموز هیچ‌گونه ملاقاتی با رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان نداشته‌اند.

در روزهای گذشته دانیال رفیعی دانش آموز کلاس هشتم مدرسه «شهید فاریابی» جیرفت با ضربات مشت ولگد مدیر مدرسه مجروح و روانه بیمارستان شد که پس از مداوا دوباره به مدرسه بازگشت.

پدر این دانش‌آموز پیش‌تر به رسانه‌ها گفته بود مدیر مدرسه  آدم گردن کلفتی‌ است و  در شهر نفوذ دارد.به طوری که از او خواسته شده بود  در صورت عدم رضایت اجازه تحصیل به پسرش دادهنخواهد شد که وی زیر بار این شرط نرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز