خبرگزاری کار ایران

در دومین روز متوالی صورت گرفت؛

هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۰۹۱

برای دومین روز متوالی هوای مشهد به طور بی سابقه‌ای ناسالم برای همه گروه‌ها گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای دومین روز متوالی، هوای مشهد ناسالم بر اساس گزارش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، میانگین شاخص کلی کیفیت هوای کلانشهر مشهد روز جمعه 22 دی ماه برای دومین روز متوالی در وضع هشدار است.
 
حمید صالحی  افزود: میانگین شاخص کلی کیفیت هوای مشهد صبح امروز 172 پی.اس.آی است.

وی اظهار کرد: ایستگاه امامیه نیز با 267 پی.اس.آی وضعیت اضطراری دارد.در ضمن  ایستگاه های سرافرازان با 184، خاقانی با 181، شهید کریمی با 177، خیام شمالی با 169، الهیه و شهید مفتح هر یک با 167، سمزقند با 165، چمن با 164 و شهید آوینی با 152 پی.اس.آی برای تمام گروه های سنی آلوده است.
صالحی افزود: ایستگاه حرم مطهر نیز با 132 پی.اس.آی برای گروه های حساس آلوده است.مشهد نیز  برای سیزدهمین روز در دی ماه دارای آلودگی هوا است.در این ماه شهروندان مشهد فقط 2 روز هوای پاک تنفس کرده اند.

صالحی استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و پرهیز از بکارگرفتن خودرو‌های شخصی را موجب بهبود وضعیت هوا دانست و افزود: بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از حضور در مناطق آلوده شهر خودداری کنند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز