خبرگزاری کار ایران

مجید هاشم بیگی در گفت وگو با ایلنا؛

با تاسیس فدراسیون موی تای می‌توان قهرمانان بیشتری را تحویل جامعه ورزشی داد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۰۷۵

عضو تیم ملی موی تای جمهوری اسلامی ایران گفت:آینده خیلی خوبی را برای موی تای کشور پیش بینی می کنم،پس از کسب مدال جهانی مسئولان وزارت ورزش وجوانان رغبت بیشتری برای حمایت از ورزش های رزمی نشان داده اند.

مجید هاشم بیگی عضو تیم ملی موی تای جمهوری اسلامی ایران درگفت و گو باخبرنگار ورزشی ایلنا در از علت حضور خود در ارومیه گفت:با توجه به رشدفراگیر رشته ورزشی موی تای درکشور برای برگزاری وآموزش استایژهای فنی برای هنر آموزان برای این دوره تک روزه به ارومیه سفر کرده ام.

این قهرمان جهان هدف از برگزاری این استایژهای فنب در سطح کشور گفت:برگزاری این دوره ها در سراسر کشور  می تواند حرفه ای گری بودن بازیکنان مبتدی و نیمه حرفه ای را افزایش دهد وبیشتر هدف از این کلاس ها بهبود بخشیدن شکل بازی بازیکنان موی تای می باشد.

هاشم بیگی علت رشد هنرآموزان موی تای را در سطح کشور کسب عناوین جهانی توسط ملی پوشان موی تای  عنوان کرد و افزود:رشته ورزشی موی تای تا قبل از سال1390رشته شناخته شده نبود،ولی بعد قرار گرفتن این رشته در بازیهای آسیایی و مسابقات ایندور گیمز ودرخشش موی تای کاران در مسابقات آسیایی وجهانی باعث جذب مخاطبین بیشتری به این رشته در سطح کشور شده است.

این قهرمان جهان در مورد تاسیس فدراسیون موی تای جمهوری اسلامی ایران برای این رشته لازم و ضروری دانست وگفت:انجمن در ورزش کشور نمی‌تواند به یک رشته مدال آور مانند موی تای به صورت تخصصی ورود پیدا کند،با تاسیس فدراسیون موی تای می توان با برگزاری حرفه ای لیگ ها قهرمانان بیشتری به جامعه ورزشی کشور تحویل داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز