خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت پنجاهمین سالگرد زنده یاد جهان پهلوان تختی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۰۵۴

پنجاهمین سالگرد بزرگداشت زنده یاد" جهان پهلوان تختی" عصر پنجشنبه ۲۱ دیماه با حضور استاندار آذربایجان غربی در زورخانه تختی ارومیه برگزار شد.

 به گزارش ایلنا،به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد جهان پهلوان تختی مراسم باشکوه بزرگداشتی با حضور  محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مسئولان، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، جوانان، خیرین و مردم علاقمند به ورزش، عصر روز پنجشنبه ۲۱ دیماه در محل زورخانه تختی ارومیه برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ورزشکاران هیات استان در گود زورخانه و نوای دلنشین مرشد همراه بود، همایل پهلوانی از سوی دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان و کریم آسیایی رئیس هیات زورخانه‌ای و پهلوانی استان به استاندار آذربایجان غربی اهدا شد.

محمد مهدی شهریاری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جهان پهلوان تختی و ویژگی‌های برجسته اخلاقی و پهلوانی وی گفت: تلاش خواهم کرد با همراهی همه دلسوزان ورزش، در طول مدتی که در خدمت مردم عزیز استان آذربایجان غربی هستم این استان را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.

چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام و حمایت های ویژه و دلسوزانه استاندار به توسعه و پیشبرد ورزش، از تختی بعنوان الگویی بی بدیل در مرام و منش پهلوانی و جوانمردی یاد کرد و‌گفت: آنچه امروز بعد از گذشت پنجاه سال تختی را همچنان زنده نگاه داشته، اخلاق و پهلوانی او بود که بارها در عرصه ورزش و حتی در بین مردم آن را نشان داد و او نه با مدال ها و قهرمانی هایش بلکه با جوانمردی و پهلوانی در قلب ها و یادها ماند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز