خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد بحران کرمانشاه در گفت‌وگو با ایلنا:

5 مصدوم بر اثر زلزله صبح امروز در گیلانغرب/ وقوع 40 پس لرزه در منطقه سومار

کد خبر : ۵۸۰۹۷۰

مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه از مصدومیت 5 نفر بر اثر زلزله صبح امروز در گیلانغرب خبرداد.

رضامحمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 10:29دقیقه صبح امروز زلزله‌ای با قدرت 5.6 دهم ریشتر در منطقه سومار در استان کرمانشاه به وقوع پیوست.

وی افزود: این زلزله خسارت جانی در پی نداشت ولی 5 نفر در شهرستان گیلانغرب در حین فرار از منزل دچار مصدومیت های جزیی شدند که در بیمارستان این شهرستان مداوا شده و ترخیص شدند.

محمودیان در ادامه عنوان کرد: زلزله صبح امروز در منطقه سومار به زیر ساخت های این شهرستان خسارت وارد کرده و باعث شکسته شدن شیشه برخی منازل نیز شده است.

وی تصریح کرد: پس لرزه های این زلزله در شهرستان کرمانشاه با فاصله 140 کیلومتر فاصله از سومار کاملا احساس شد و صبح امروز تاکنون در منطقه سومار بیش از 40 پس لرزه ریز و درشت احساس شده است.

مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ساعت 13 امروز جلسه ستاد بحران در محل استانداری با حضور استاندار کرمانشاه هوشنگ بازوند و با حضور مسئولان ستاد بحران برگزار شد و استاندار به تمامی دستگاه های امدادی دستور آماده باش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز