خبرگزاری کار ایران

بهروز ندایی:

اماکن عمومی در برابر حوادث طبیعی ایمن نیستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۹۳

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اماکن عمومی استان در برابر حوادث طبیعی ایمن نیستند و باید برای مقاوم سازی آنها اقدام اساسی صورت گیرد .

به گزارش ایلنا، بهروز ندایی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان افزود: ساختمان های استان شباهت بیشتری با ساختمان های سرپل ذهاب به لحاظ استقامت دارند که ضروری است برای آسیب شناسی آنها مطالعات لازم از سوی مشاوران ذیصلاح انجام شود تا ضمن شناسایی نقاط آسیب پذیر پیشگیری های لازم انجام گیرد .

وی با بیان اینکه مقاوم سازی اماکن عمومی در استان ضرروی است افزود: بیمارستان ها ،اورژانس ها و مکان های آسیب پذیر باید در اولویت مقاوم سازی باشند تا در صورت بروز حادثه شاهد اتفاق ناگواری در این مراکز حساس نباشیم .

ندایی گفت: استان اردبیل یک استان حادثه خیز است و احتمال بروز حوادث طبیعی از قبیل سیل ،زلزله ،آتش سوزی و طوفان در این استان بیشتر است که می توان با اطلاع رسانی و آموزش و مقاوم سازی و بازسازی نقاط حادثه خیز از خسارات این حوادث پیشگیری کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: در بحث پیشگیری اطلاع رسانی اداره هواشناسی ، صدا و سیما و مطبوعات بسیار مهم است و نیز لازم است از طریق این ادارات و نهاد ها آموزش های لازم به شهروندان برای پیشگیری و کاهش خسارالت ناشی از حوادث طبیعی ارائه شود .

وی تامین امکانات و تجهیزات لازم برای پیشگیری از بحران را یاد اور شد و افزود: دستگاه های اجرایی با تامین امکانات و تجهیزات لازم ضمن هماهنگی با امکانات بخش خصوصی آمادگی لازم در مواقع بحران داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز