خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

پروژه‌های گردشگری باید هدف‌گذاری شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۲۱۴

استاندار اردبیل تاکید کرد: پروژه‌هایی که به نوعی با فرهنگ گردشگری و جذب گردشگر در ارتباط است باید هدفگذاری شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: پروژه‌هایی که به نوعی با فرهنگ گردشگری و جذب گردشگر در ارتباط است باید هدفگذاری شود.

وی افزود: بحث گردشگری یکی از مباحث اصلی در توسعه استان مطرح است، با هماهنگی و همکاری و الگو گیری از مناطق و کشورهایی که از لحاظ گردشگری غنی هستند می توانیم برای جذب گردشگر بیشتر و ماندگاری مفید بهره ببریم.

استاندار اردیبل با بیان اینکه مسافران زمانی از استان خاطره خوب خواهند داشت که خدمات بهتر و متفاوت تر از سایر نقاط گردشگری کشور ارایه شود، اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های زمستانی در استان به‌خصوص مناطق مستعد و مسابقات ملی و بین‌المللی اسکی روی برف و روی چمن می‌تواند استان را از بن‌بست گردشگری خارج کند.

بهنام‌جو اضافه کرد: آبدرمانی‌های موجود ظرفیت بسیار بزرگی برای استان است، راه‌اندازی طرح پزشک آبدرمانی در کنار مجتمع‌های آب گرم می‌تواند اعتماد مسافران را برای این ظرفیت عظیم افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای جذب گردشگر در جشنواره‌های زمستانی با حمایت دستگاه‌‌های عضو کارگروه و تبلیغات رسانه ملی باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود، تصریح کرد: در چشم‌انداز گردشگری اردبیل۱۴۰۰ برای اردبیل یک اسم با مسما ترسیم کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این رابطه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز