خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد:

تلاش برای تصویب منطقه آزاد استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۴۱

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای تصویب منطقه آزاد استان تلاش خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ایجاد 8 منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است و با حمایت نمایندگان استان منطقه آزاد اردبیل را در مجلس پیگیری و برای تصویب آن تلاش می کنم.

وی با بیان اینکه دولت مصمم به توسعه و توجه ویژه به استان اردبیل است ، بیان کرد: رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در چندین جلسه هیات دولت بخشی از سخنان خود را به استان اردبیل اختصاص داده اند.

امیری گفت: حامل سلام گرم رئیس جمهور به نماینده ولی فقیه در استان و مردم استان هستم ومشکلات و درخواست مردم استان را به رئیس جمهور و دولت منتقل خواهم کرد.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: کشور وارد فاز جدیدی از توسعه و رشد شده است و در بخش های اقتصادی رشد 6 درصد را تجربه می کنیم و از متوسط رشد جهانی جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه انسجام و اتحاد  و رشد و پیشرفت  در کشور برای کسانی که با ملت ایران دشمنی می ورزند خوش آیند نیست تصریح کرد: دشمنان نظام و ملت ایران به طرق مختلف سعی در بر هم زدن انسجام ملی ، ایجاد تفرقه و یاس و نا امیدی را دارند و می خواهند با القاء نا کارآمدی دولت به رشد اقتصادی ضربه بزنند.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار بر پیگیری و تکمیل پروژه راه آهن و تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی استان تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز