خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

وظیفه همه ارگان‌ها حمایت از سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۳۹

استاندار اردبیل گفت: امروزه هرگونه خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان باید آرزوی هر مسوولی باشد و حمایت از سرمایه‌گذاران از وظایف اصلی همه ارگان‌هاست.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در آئین افتتاح کارخانه بزرگ شیرآلات قهرمان با حضور معاون پارلمانی رییس‌جمهور در شهرستان گرمی، اظهار داشت: دولت وظایف خود را در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان با هموار کردن مسیر حرکت توسعه بخوبی انجام می‌دهد و علی‌رغم وضعیت مالی کشور بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های این پروژه هزینه شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات برای صاحبان واحدهای تولیدی پرداخت شده، افزود: این میزان تسهیلات در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصادی برای ثبات فرصت‌های شغلی هزینه شده است.

بهنام‌جو با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با بهره ۴درصد برای روستاهای مرزی تصویب شده، گفت: این تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی در نظر گرفته شده است که برای سایر روستاها نیز ۶درصد بهره بانکی اعمال می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: افق آینده استان برخلاف برخی اظهارنظرها مطلوب ارزیابی می‌شود باید با وحدت و همکاری و هماهنگی بیشتر به جوانان مسیر امید و نشاط را ترسیم کنیم.

استاندار اردبیل افزود: واحدهای تولیدی از قبیل شیرآلات قهرمان در آینده با حمایت دولت برای اشتغال هزاران نفر جوان بصورت مستقیم و غیر مستقیم توسعه پیدا می‌کنند.

بهنام جو با بیان اینکه دولت در بخش مهار آب‌های مرزی نیز موفق عمل کرده، گفت: با اجرای این طرح بیش از ۶۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان‌های شمال استان زیرکشت آبیاری مدرن  می رود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این طرح عظیم بیش از ۳۰هزار نفر شاغل و یک‌میلیون تن محصولات زراعی به تولیدات استان اردبیل اضافه خواهد شد و برای این منظور لازم است زیرساخت‌ها توسعه یابد.

بهنام جو در ادامه تمام مسوولان استان را به وحدت و همدلی دعوت کرد و گفت: استان اردبیل دارای پتانسیل غنی در بخش‌های کشاورزی و گردشگری است و باید در زمینه صنعت نیز سرمایه‌گذاران امنیت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز