خبرگزاری کار ایران

حسینعلی امیری مطرح کرد:

نباید ژست ریاستی برای مردم گرفته شود/ دستور ویژه برای تخصیص به‌موقع اعتبارات عمرانی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۳۷

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معاون اول رئیس جمهور دستور ویژه برای تخصیص به‌موقع اعتبارات استان و افزایش اعتبارات بخش راه سازی داده است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری در نشست با فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اردبیل گفت: دولت مصمم به توسعه و رونق اقتصادی استان اردبیل است و در جلسه هیات دولت راهکارهای توسعه استان اردبیل مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

وی گفت: با  پیگیری مدیران استانی و نمایندگان استان و دستور ویژه معاون اول رئیس جمهوری، اعتبارات عمرانی استان اردبیل بدلیل فرصت محدود کاری در استان و فصل سرما ، پیش از موعد تخصیص و ابلاغ می شود تا در روند اجرای پروژه ها تسریع یابد.

امیری از افزایش اعتبارات بخش راهسازی استان با دستور معاون اول رییس جمهور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که استان اردبیل فصل جدیدی از توسعه و عمران را شاهد باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه استان اردبیل از ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی برای توسعه اقتصادی و اشتغال جوانان برخوردار است و بسترهای لازم توسعه در استان فراهم است ، اتحاد و انسجام و همدلی بین مسئولان استان را ارزشمند دانست و گفت: وجود ظرفیت های عظیم اشتغال از قبیل آب ، خاک حاصلخیز و موهبت های گردشگری در استان و نیروی انسانی جوان و متعهد در استان زمینه جهش اقتصادی و اشتغال در استان را فراهم آورده است و با برنامه ریزی مناسب و تلفیق توانمندی های استان و ابتکار عمل مدیران استانی،  این استان می تواند جزء استان های پیشرو در کشور شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه باید همه تلاش کنیم تا رئیس جمهور بتواند به وعده‌های خود عمل کند و رشد و آبادانی و نشاط و امید در کشور تحقق یابد، تصریح کرد: دولت بر آمده از مردم و انتخاب ملت است و با تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری ، دکتر روحانی رئیس جمهور همه مردم است و باید همه کمک کنیم.

امیری اظهار داشت: فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران استانی و استانداری اردبیل در صف اول ارتباط با مردم و خدمتگزاری هستند و ابتکار عمل و کارآمدی مدیران صف اول به معنای موفقیت دولت است.

وی بر تعمیق روابط فرمانداران و مدیران استانی با مردم تاکید کرد و گفت: نباید ژست ریاستی برای مردم گرفته شود و مردمی بودن مدیران ضرورت اجتناب ناپذیر است.

معاون رییس جمهور گفت: به مدیران استانی و فرمانداران توصیه می‌کنم حل مشکلات معیشتی مردم را سر لوحه برنامه‌های کاری خود قرار دهند و در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز