خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

هیچ ناهماهنگی بین مسئولان در استان سمنان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۷۹

وزیر کشور در جریان سفر به استان سمنان با حضور در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه استان با آیت‌الله شاهچراغی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانى‌فضلى در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس‌جمهورى به ایشان و مردم سمنان در سخنانى اظهار داشت: چاوشی استاندار جدید سمنان نیز دارای سوابق اجرایی خوبی است. وی فردی با تجربه، با انگیزه، متدین و از نظر سیاسی هم دارای مشی معتدل هستند.

وى افزود: در استان سمنان هیچ ناهماهنگی بین مسئولان وجود نداشته و ندارد و درخواست ما از جنابعالی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و سایر مدیران این است که این روند با حضور استاندار جدید هم ادامه یابد تا کارها با سرعت و شتاب بیشتری پیش برود.

وزیر کشور تاکید کرد: استاندار جدید سمنان با همکاری سایر مسئولان نیز باید گام‌های بلندتری را در حوزه اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی و ... بردارد.

در ادامه این جلسه نیز آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در این استان در سخنانی گفت: جناب آقای رحمانی‌فضلی وزیرى خوشنام، مردمی، متواضع و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب هستند که بنده به ایشان خسته نباشید ویژه عرض می‌کنم. در میان وزرا نیز علاقه زیادی به آقای رحمانی‌فضلی دارم که برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون داریم.

وى تصریح کرد: به آقای چاوشی سمت جدید شان به عنوان استاندار جدید سمنان را تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاالله همه مسئولان با همدلی و همکاری مسائل استان را پیش ببرند و ان‌شاالله همین روند با حضور ایشان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز