خبرگزاری کار ایران

سید بیوک موسوی تاکید کرد:

زمینه اعتراض قانونی مردم باید فراهم شود / ضرورت پاسخگویی مسئولان در برابر نقدها

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۹۸۹

معاون استاندار زنجان گفت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و اگر نقدی مطرح می‌شود باید از سوی مسئولان و دستگاه‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید بیوک موسوی امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب پیشرفت درعرصه پزشکی است.

وی با بیان اینکه از کشورهای خارجی برای درمان به کشور مراجعه می‌شود، ادامه داد: باید این‌گونه دستاوردهای و اقدامات در نظام جمهوری اسلامی بیان شود. باید از هر فرصتی برای همدلی، هم‌افزایی و وفاق ملی بین مردم استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مسوولان باید نقدپذیر باشند، ادامه داد: ایران متعلق به همه ایرانیان است و اگر هم نقدی مطرح می‌شود بایستی از سوی مسوولان و دستگاه‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.

موسوی با اشاره به اینکه ممکن است بسیاری از دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده مورد نقد جدی باشند، گفت: تصمیم‌گیران و اجراکنندگان باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

معاون استاندار زنجان با اشاره به سخنانی از رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری که باید زمینه برای گفت‌وگوها وجود داشته باشد، ادامه داد: اگر راهی برای شنیدن حرف‌های مردم نداشته باشیم ممکن است مطالب جایی بیان شود که شایسته نظام نیست.

وی با اشاره به اینکه به دلیل پایه‌های محکم انقلاب بین مردم، اتفاقی برای انقلاب نمی‌افتد، یادآور شد: لازم است شرایطی فراهم شود تا زمینه نقد و اعتراض قانونی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز