خبرگزاری کار ایران

آقازاده خبر داد:

برخورد با تجمعات غیر قانونی در استان مرکزی/ 100 نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۴۹

استاندار مرکزی بر حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: با هرگونه تجمع غیر قانونی در استان برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از اراک، سیدعلی آقازاده اظهار کرد: اتفاقاتی که غروب نهم دی‌ماه رخ داد و عده‌ای به ظاهر با نام اعتراض به گرانی‌ها به خیابان‌ها  آمدند و اموال عمومی را تخریب کردند، کام شیفتگان ایران اسلامی و مردم شهرمان را تلخ کرد.

وی افزود: در پی این وقایع علی‌رغم اینکه می‌توانستیم با این اقدام برخورد کنیم ولی از آنجا که ممکن بود بین این افراد مردمی باشند که با صداقت آمدند و خواستند اعتراض خود را به‌صورت شفاف و علنی بیان کنند لذا سعی شد در اولین تجمع مردم کمترین برخورد قهری با این افراد صورت بگیرد و برخوردی هم انجام نشد.

استاندار مرکزی گفت: متاسفانه گروه مهاجم با حمله به اماکن عمومی خساراتی را وارد کردند و 12 نفر از ماموران نیروی انتظامی استان را مجروح کردند که این اتفاقات باعث شد برای جلوگیری از تکرار این حوادث تمهیدات ویژه‌ای در شورای تامین اندیشیده شود.

آقازاده متذکر شد: به هیچ‌وجه اجازه برگزاری این‌گونه تجمعات را نخواهیم داد و کسانی‌که می‌خواهند  اعتراض خود را مطرح و در جایی تجمع کنند باید با اخذ مجوزهای لازم نسبت به این کار اقدام کنند در غیر این صورت حتما با برخورد قهری و قانونی ماموران حافظ نظم روبرو خواهند شد و  براساس مصوبه شورای تامین و شورای امنیت کشور با آنها برخورد می‌شود.

استاندار مرکزی افزود: در جریان این تجمعات و تخریب حدود 100 نفر دستگیر شده‌اند که با اطلاعاتی که کسب شده برخی از این افراد دارای سوابق جرایم اجتماعی و شرارت و برخی نیز در حال شناسایی هستند.

آقازاده بیان کرد: با بررسی‌هایی که توسط دستگاه‌های اطلاعاتی انجام شده تعدادی از افراد دستگیر شده اعتراف کردند از طریق شبکه‌های خارجی و اطلاعات فضای مجازی که از خارج کشور می‌رسد و با هدایت آنها وارد این اغتشاش شدند.

وی افزود: اگر جلوتر رویم رابطه‌های کاملا رسمی این عده از اغتشاشگران را با شبکه‌هایی که رد پای بدخواهان انقلاب اسلامی در آن است و  در راس آنها امریکا و رژیم صهیونیستی دیده خواهد شد و ما به آنها رسیده‌ایم، این رد پا و تلاش‌های مذبوحانه از طریق دشمنان ما از جمله رژیم سعوی بوده که بارها در اظهاراتشان گفته‌اند حاضریم پول‌های زیادی هزینه کنیم و  اقدامات بسیاری انجام دهیم تا اتحاد ملی در ایران را شکست دهیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ما نباید فریب عده‌ای را بخوریم که به ظاهر می‌خواهند به نام اعتراض به گرانی بیایند و اساس انقلاب و وحدت ملی کشور را نشانه بگیرند و بخواهند با اقدامات خرابکارانه به اموال عمومی خسارت وارد کنند و این اتفاقات را نشان دهند.

آقازاده درباره وظیفه مسئولان نسبت به مطالبات مردم، گفت: این مطالبات یک شبه بوجود نیامده که بخواهیم یک شبه آن را از بین ببریم. اقداماتی که در دولت کنونی برای رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه های مردم  انجام شده اقدامات خوبی است و باید برای کسب نتیجه بهتر ظرفیت اقتصادی کشور افزایش یابد .

وی افزود: با تحقق رشد اقتصادی می توانیم سالانه 20 تا 30 درصد بیشتر از هدف تعیین شده اشتغال ایجاد نمائیم و در بازار اشتغال رونق ایجاد کنیم و گام مهمی در جهت کاهش نرخ بیکاری برداریم.

استاندار مرکزی در پایان از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود  باشند و اجازه ندهند احساسات پاک آنها دستخوش سوء استفاده عده‌ای شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز