خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

ردپای گروه‌های تکفیری در اتفاقات درود/ هیچ تیری از سوی ماموران به سمت مردم شلیک نشد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۸۶

معاون سیاسی استانداری لرستان درباره کشته شدن 2 نفر در شهرستان درود توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب‌الله خجسته‌پور در مورد حادثه شب گذشته شهرستان درود اظهار داشت: در تجمع غیرقانونی که غروب شنبه در شهر دورود داشتیم تعدادی از افراد با فراخوان گروه‌های معاند به داخل خیابان آمده بودند که منجر به درگیری شد و در این درگیری متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیز دورود کشته شدند.
 
خجسته‌پور گفت: در این درگیری‌ها ردپای گروه‌های‌تکفیری، معاند با نظام و سرویس‌های بیگانه کاملاً قابل‌مشاهده است و در بررسی‌های به‌عمل‌آمده رد پای سرویس‌های خارجی کاملاً نمایان شده است.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه در این درگیری که دو نفر کشته‌شده هیچ تیری از ناحیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به سمت مردم شلیک نشده است، گفت: هدف این بود که این تجمع به‌صورت مسالمت‌آمیز پایان بپذیرد، اما با توجه به حضور افراد و گروه‌های مذکور، متأسفانه این اتفاق رخ داد و منجر به کشته شدن دو نفر از کسانی که در این درگیری‌ها حضور، داشتند شد.

وی گفت: امیدواریم در ادامه مسیر شاهد آرامش‌بخشی به مردم به‌خصوص مردم فهیم استان لرستان و شهر دورود باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز