خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تخریب هریک از نهادهای جامعه تخریب کل نظام است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۷۹۸

استاندار قزوین تاکید کرد: جمهوری اسلامی یعنی همه ارکان و نهاد‌ها؛ اگر هر بخشی از جامعه را تخریب کنیم در واقع نظام را تخریب کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استادار قزوین گفت: بحثی که دشمن تلاش می‌کند نظام را ناکارآمد جلوه دهد، در داخل هم بعضی‌ها همین بحث را دنبال می‌کنند، جمهوری اسلامی یعنی همه ارکان و نهاد‌ها؛ اگر هر بخشی از جامعه را تخریب کنیم در واقع نظام را تخریب کرده‌ایم. 

وی ادامه داد: از دید بیگانگان ما همه در یک جبهه‌ایم چه اصلاح طلب و چه اصولگرا. متاسفانه ما با تخریب خود این زمینه را ایجاد می‌کنیم که نظام ناکارآمد جلوه کند. 

حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان نیز در این مراسم اظهار داشت: ایمان و خدمت خلق باعث زینت انسان است، همهه ما وظیفه داریم با اشتیاق و خلوص به مردم خدمت کنیم، اگر استفاده از امکانات در اختیار ما در جهت خدمت به مردم نباشد، خیانت به نظام است. 

وی در رابطه با کسانی که ناامیدی نسبت به نظام ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: بعضی از افراد در جهت ناامیدی مردم به نظام گام برمی دارند این خیانت به رهبری و دولت و مردم است. 

علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین هم در مراسم معارفه خود خاطرنشان کرد: الحمدالله از نظر شاخص توسعه انسانی و صنعتی قزوین استان ویژه ای است، از نظر توسعه یافتگی رتبه دوم کشور است و همچنین از نظر تعداد واحدهای صنعتی فعال رتبه چهارم کشور است، این جایگاه خوبی است و وظیفه ما را برای حفظ پایداری این وضعیت و ارتقای این شاخص‌ها سخت می‌کند و امیدوارم که بتوانیم موفق شویم. 

وی در رابطه با برنامه‌های خود در استان ابراز داشت: اولین تاکیدم بر محوریت قانون بر ارتباطات و تعاملات سازمانی است، باید به قانون احترام بگذاریم، اگر در جامعه قانون نباشد رانت و فساد حاکم می‌شود، اگر قانون حاکم شود امید به پیشرفت وجود دارد. 

معاون استاندار در پایان به توجه و احترام به منتقدین و شایسته سالاری در انتصابات تاکید کرد. 

گفته می‌شود سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی سابق قزوین نیز در همین سمت به همدان منتقل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز