خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مرکزی؛

نمایندگان شورای اسلامی استان مرکزی در شورای‌عالی استان‌ها انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۷۰۴

حسام‌الدین شهیدی و سعید صوفی به‌عنوان نمایندگان شوراهای اسلامی استان در شورای‌عالی کشور انتخاب شدند.

 به گزارش ایلنا از اراک، جلسه نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان مرکزی با حضور آقازاده استاندار مرکزی برای انتخاب شورای اسلامی استان و نمایندگان شورای‌های استان در شورای عالی اسلامی کشور برگزار شد.

در این جلسه ابتدا هیات رئیسه سنی تشکیل و حاضران قسم‌نامه مربوطه را قرائت و سپس با رای‌گیری مخفی غلامعلی کمیجانی به‌عنوان رئیس و سید محسن موسوی نائب‌رئیس و مهدی رضایی به‌عنوان منشی شورای اسلامی استان مرکزی انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه حسام الدین شهیدی و سعید صوفی به‌ترتیب با 10 رای و7رای به‌عنوان نمایندگان شوراهای اسلامی استان در شورای عالی کشور انتخاب شدند. همچنین حسین پوریا به مدت 4 سال به‌عنوان نماینده شوراهای اسلامی استان در شورای حل اختلاف برگزیده شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی ضمن تبریک به منتخبان گفت: امیدواریم منتخبان بتوانند نام بزرگ استان مرکزی را در شوراهای فرادستی پر آوازه نگه داشته و در راستای رسالت بزرگ خود و معرفی ظرفیت‌های خوب استان در شورای‌عالی استان‌ها موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز